اخبار کشتی کج

استوری جدید نه جایگزین؟

قبل از هیل شدن رولینز ٬شایعاتی راجب هیل شدن امبروز وجود داشت.مسئولین کمپانی گفتند:موقعیت و استوریهای امبروز سر جای خود هستند.هیل شدن ست یه داستان جدیدو متفاوت بود و ابدا جایگزین هیل شدن امبروز نشده است.

تغیر نقش کید

تایسون کید علارغم مسابقات جالب اخیرش مقابل نویل در ان ایکس تی قرار است ماسک به چهره بگذاردو د رقالب یک نقش جدید به صورت هیل وارد مسابقات شود.

 مقا له ای علیه سی ام پانک

در محیط فیس بوک مقاله ای توسط کمپانی راجب پایان همکاری پانک با شرکت منتشر شد.عنوان این مقاله استارهایی که خیانت کردند و قلب ما را شکستند هست.

رندی و مسابقه برای تایتل

چانانکه میدانید رندی در راو اخیر غایب بود اما اچ او را درمسابقه لدرمچ برای تایتلها ثبت کرد.رندی ازاین بابت خوشحال هست و به احتمال زیاد در راو اینده که از مرخصی برگردد راجبش صحبت خواهد داشت.

 وقتی ال تریتو با رایبک در می افته

ال تریتو در دارک مچ شوهای ضبط شده اخیر به پروپای رایبک پیچید تا باعث باخت تیم رایبکسل در مقابل ماتادورها شود

در دیگر دارک مچ نیر مندس نتیجه را به ناتالیا واگذار کرد.

تقصیری متوجه اچ نیست

تریپل اچ با و همسرش به اعلام گرفتن تایتلها از براین به نقش هیل خود ادامه دادند اما درواقع وضعیت سلامتی دنیل اصلا مناسب نیست و حتی ممکن هست در صورت عدم استراحت به سامراسلم نیز نرسد.استارهاهم دراین شرایط مرخصی کامل را بهترین کار برای دنیل دانسته و دور شدن کاملش از شوها راتوصیه کرده اند.

تنها راه نجات از دست لزنر

مدیران تصمیم خود برا ی مسابقه دنیل مقابل لزنر در اسمر اسلم را گرفته اند و تنها راه نجات دنیل ازاین مبارزه طولانی شدن دوره بهبودی اش میباشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اخبار بروز کشتی کج ,

تاريخ : جمعه 30 خرداد 1393 ا 18:14 نويسنده : سید امیر احمدی ا
.: Copyright © 2013 , All rights reserved iranwwe :.